16

idag är de bara 16 dagar kvar i USA och mindre än två veckor på lägret. De känns bra på någe vis, ska bli skönt att få koma hem till sverige igen. Jag sakanr den svensak menatlitetetn tror jag :P hehe. Jag skulle vill ha slutat mednas jag var på topp och de var en vecka sen om jag åkt hem då skulle allt vara perfect nu bara försöker jag genomlida de sista veckorna.

Tur att man har lite här som får en på bättre tankar. synd bara att en av dom åker imorron. Kommer skana sandra, men de sjuka är att alla verka så ledsena och åååh va tråkigt de är att du går, men innan var de inte så vänliga och ville vara vänner men nu när man ska åka så blir de tårara och skit. men men, de är förmycket falskehet här för mig förlite att folk säger vad de vill. mycket viskande här och där. :P

men men, jag bryr mig inte så mycket så länge jag har kris är jag glad. bara de at de är irriterande.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0