copake falls

Jag och Kris var idag vid en sjö och bada som heter copake falls. sen gick vi till bash bish falls de var ett riktigt vattenfall de var mysigt där men vattnet var super kalt. I sjön var där emot gaska behagligt uppfriskande. De har vart en varm dag idag runt 30 skulle jag tro. De har nog varit den bästa dagen här i USA helt kalrt.

Annars är jag vädgit less på camp anne, alla här är gasnka dryga. I natt väcktes vi upp av 4 fulla perssoner som kom in i vårt rum för att sita och prata medans jag kris och dan försökte sova. När vi bad dem att vara tysat så var svaraet att vi skulle flytta nån annan stans. och de var från våran "vice" ledare. Han börjar bara bli värre och värre jag är så less på hans bossighet. för han är lite av en skitstövel. Men men, hela stuga är skit inge tänker på någon anna än dem själv förutam ett fåtal personer som matt, kris, zizi. Nick är helt okej så som vlad. men restan av dem skulle jag aldrig mer vill jobba med.


p.s kris rockar mina sockar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0