tiffany

vi hade värsta kändisen här asså. hon var helt underabr asså en fet bar consert fatta ba va coolt. hehe, tiffany något bågot var på lägert och sjöng för oss. en 14 tjej lite som amy daimond fast värre mycket sämmre. hehe men hon var söt hon kasnke blir skådis nån dag i alla fall. men lite läskigt med dessa barn som försöker bli kända och sjunger om mer vuxna saker än vad de orde hålla på med.

Dagen har i stort varit väldigt trevlig med mycket träning jag tror jag aldrig har vandrat runt så här mycket men de är bra. den amrekanska matten behöver hjälp att komma av mig tror jag jag börja känna mig som jag gjorde efter föra sommarn vilket 9inte är bra. men men de blir som sagt en ny detox när jag kommer hem. och jag tor jag även måste avgifta mig från socker tror aldrig jag ätit så mycket socker i hela mit liv som jag gjort denna sommar. de är sckoer i allt och de är svårt att hålla sig borta efter halva sommarn vara jag less på de och nu kan ajg inte sluta. men de är bara två veckor kavar nu så jag ska försöka skärpa mig men de är svårt.

jag längtar lite hem men samtigigt inte efter som jag inte vill lämna kris. men jag ser fram emot att få de att funka även hemma och jag tror verkligen att de kommer att göra för jag har aldrig mött en människa jag passar så bra ihop med som jag passar med han. de är helt otroligt va lika vi är ibland och hur bra vi kompliterar varandra. jag är på ett rikigt skrivar humör idag märker jag.

men nu vill jag bara säga puss och karm
eller tjing på dig, hihihi

ps jag tror inte kajsa har vart inne här något efetr som jag inte har något bevis. ds



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0