rutiner

De samma händer varaje dag, idag har vlad våran campledare haft en ny sezer jag vet inte hur de stavas. jags kulle fat mina kort här. men i alla fall, två dgar i rad nu de är inte bra. Annars är de bra räknara ner dagarn till NY city igen. de kommer äga, jag vill gå på en bra resturang då och nu torr jag jag vet hur jag sak hitat de. sen ska jag inte dricka så jag inte kan göra något en dag. sen ar vi tre dgara och inte bara två de kommer vara så bra.

Men nu på lägret är allt som vanligt, varje dag de samma sports, arts, pool, nature eller boat. eller allt om man hinner med. Hästarana är dock ett problem för de är aldrig där fast de ska. Jag har faan ätit mer än vad jag har ätit på hela äret denna vecka för min delatgare äter så mycket så jag blir som han ;) michael är hans naman och är jätte snäll men han kan skrika.

ps Jag ska bli en fotbolls fru tydligen ;) haha

några bilder från dagen












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0