Sista minuterna.

Nu har jag vart i USA i över 2 månadre och tiden har gått så fort kan inte förstå att de är över nu. Har könts som jag vart sjuk hela dagen. jag tror de beror på att jag är så nere. Vi trodde att jag och kris kunde åka till flygaplatsen tillsammsna men de visa sig att jag ska åka till en annan flygplats så nu måste vi säga hej då om 30 min. Han är just nu på väg till subway för qatt köpa mat till oss som vi kan äte innan jag måste ta min buss till flyget. Men nu vet jag i allafall vart mitt nästa mål är och min nästa stad jag kommer flytta till... Manchester... Kan i alla falll inte vänta till jag komer hem och kan träffa alla från skolan. saknar er massor. och ska bli kul att komma tillbaka till skolan och se vilka nya personer som har börjat. love xx tjing på dig



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0