Malin

malin kom förgår, och nu sitter jag uppe och väntar på en lagmo tid att väcka kris och malin på. Kris sover i en sakosäck brvid soffan vart jag sitter och malin ligger i en uppbåsbar säng framfr kylen så jag kan inte ta mig in där. Tur att jag inte ör sugen på frukost :)

Idag ska vi till sacond hand butiker ochlite annat smått och gott lite udda affärer kan man säga. Men de får inte bli förlänge igår var vi ute hela dag vi var helt slut och kunde bara äta ute sen gick vi hem efter utmattning, Vi är inte van vid en hal dag med full rulle. Hade tänkt och gå och sitta på en pub ett tag ocksp men jag tror vi har blit gamla och trötta.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0