Bullbak


Idag är de bullbak. Är lite orolig för jästen för de har inte samma sorts jäst här som hemma de är tor jäst men jag får se om de blir jäst någoting annars blir de ojästa bullar :) Vi ska ha bullkalas vid poolen idag hade vi tänkt få se hur de blir :) kanske brände smöret för kris föräldrar kom även just när jag börja smälat de och fick lov att sprinag och öppna när jag kom tillbaka så bubbla de fasigt mycket i kastrullen och smöret var brunaren än vanligt men jag tror de kommer lösa sig... Jag snodde receptet från http://www.recepten.se/recept/kanelbullar.html och gjorde liet för'ndringar som tex ingen kardemumma och min fylning blir min egen special :D



Poolen är helt iordning nu med klorin och pump och allt ska nog ta ett dopp senare i kväll när de blirvit lite varmare av solen :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0