~ * jag blev en brat * ~




Jag blev en brat idag efter jag bestemde att något måste göras ska göra mig klar senare måste bara fota mig i de kläder jag vill ha som en brat. men här är mitt huvud i alla fall. Är inte riktigt klar med huvudet men de får vara så tills kroppen är klar.

Kan berätta om min natt, vakna upp mitt i natten av att jag blir så rädd att jag skriker rakt ut de tar kris ett bra atg att lugna ner mig. Har aldrig kännt mig så rädd nån gång och på samma gång har jag aldrig kännt mig så trygg med kris och hur skönt de var att bara somna igen med hans armar runt mig. Vilket normalt aldrig händer efter somjag vill alltid sova själv.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0