nya vyer

nu har jag tagit mig till wigan och bolton och de är faktiskt minst lika bra att åka dit som manchetsre... om man inte vill spendera två dagar tid av shopping så passar de minst lika bra.. men trafordcenter är nog bäst där finns allt under ett och samma tak.. och massa oliak resturnager som är enkla att hitta.
Men de bästa av allt är att jag ser fram emot att å coh åka skidor i en inomhusbacke i slutet av denna måand woho va kul de kommaer bli.. sen kommer karin jippi... hihi mycket kul nu får se om vi vågar oss i väg och se avatar jag och kris mamma och syrra får se hur de blir. men efter alla bra komentarer känns de synd om man skulle missa den på bio...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0