Bästa läraren!

Haha, idag fick jag toppbetyg av en elev. Jag är enlig henne den bästa läraren på hela skolan. Denna elev går i sexan å då de byter lärare varje termin, så de betyder att hon har haft alla lärare vilket gör att hennes åsikt borde vara rättvis. Idag har jag fortsatt med vänskapsband och bokmärksmontet på mitt bord, deg har gått toppen! Sen hittade jag en kinesisk drake som var lätt att göra så att de mindre barnen kunde klara av. En från "förskolan" gjorde detta medan de andra pyssla på med dom andra grejerna. Känner att jag får mycket ansvar och hinner göra mycket pga det, fast jag bara har en timma om dagen på fritids. 

Sen har jag vart med y 1 idag på förmiddagen. En av lärarna där är min absoluta favorit självklart är hon den som också ansvara för Breakfast club och många aktiviteter efter skolan också. 

Key stage 1 del av skolgård!

Alla barn börjar flockas runt mig när de är rast. Några killar i key stage 1 sa idag oh du är bra på fotboll för att va tjej. Haha de ska få se!!! Sen på lunchrasten hade jag tänkt vara mer i key stage 1 för att jag inte träffat mina söta reception barn något denna vecka och för jag inte var där igår på lunchrasten. Men jag gick snabbt in på key stage 2 gård å det bad mig så snällt att va med dem så jag kunde inte säga nej. Så vi körde samma lek igen som igår, idag fick jag även med många fotbolls killar, för att det hade inte tillåtit dem ha någon boll att spela med idag. Vi körde hela rasten och det känns på dem att det uppskattar det väldigt mycket. Ska ta ett kort imorgon om jag hinner på skolgården. Ni kommer inte fatta hur tråkigt dessa barn har det och hur lite plats det har. Key stag 1 har det antastiskt bra jämfört med det större barnen. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0