Fredag!!!

Idag hade vi utflykt till en annan skola där vi fick danslektion i en studio. Vi fick lära oss lindyhop och småttingarna var super duktiga. Man kan one förstå att dessa barn bara är 4, 5 år! Sen efter det så har jag vart rast vakt å panerat in för bästa veckas breakfast club aktivitet. Lär nog köra en aktivitet varje dag till jag slutar för nu har det ordnat ett bord åt mig där jag kan hålla en aktivitet. Nästa vecka blir det bokmärka monster/kinesiska drakar, sen blir det alla hjärtans dags kort veckan efter. Rast aktivitet blir bokstavs jakt nästa vecka sen blir det en socialt bingo veckan efter.

Fick lov att göra en superfin lapp när vi hälsa på andra skolan.

I slutet av dagen så var jag med y 4 på musik i stora hallen, ännu en aktivitet som hålls här


Det är varmt här och på väg hem så såg jag dessa poppa upp. Hoppas det hinner slå ut innan vi åker hem. Är så skönt att ta min promenad till och från skolan i detta väder. Känns skönt å slippa vintern, tror jag inte passar att bo i Norrland :p fast jag äslakr snön men på mina villkor!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0