Stress och semester !

Jag har tänkt på de men inte tänkt på de men nu har det slagit mig. Jag är typ slutkörd, jag vill inte klaga för de är inte jag. Men de sista månaderna har varit förmycket att styra upp och med planeringar så att hela familjen ska funka. Har gjort så att mitt liv har fått på löpande band och nu sitter jag här med noll motivation till min älskade träning. Det började smyga på redan innan examen, men nu efter examen är det stop. Jag orkar inte, jag har olustig känsla i kroppen som jag inte känner igen. Jag vet att jag har kört lite för hårt under våren, ingen rast ingen ro. Men nu ser jag fram emot sommaren. 

Jag har börjat städa upp lite här hemma idag, vilket har legat under all kritik de senaste veckorna. Jag här även börjat sno ihop mina älskade recept, dock har jag tappat bort min recept bok. Tror den försvann när jag har suttit och skrivit av recept till datorn. Men i alla fall har jag fått ihop smått och gott jag kan äta till min motivation kommer tillbaka. Men inget gym för mig för än söndag hade jag tänkt. Ikväll blir det istället en prommis med Linnea <3 ska bli underbart.



Jag och barnen har tagit oss en sväng om till bibblan. Jag tänkte att en bok blir nog bra för att koppla av i sommar så jag hitta en bok som jag hoppas på blir bra.


Så mitt motto i sommarn bli ta dagen som den kommer. Jag ska inte ha nå palner eller binda upp mig till något.

Kickan
2016-06-13 @ 18:29:57

Tycker jag du gör helt rätt i ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0