Laddade batterier

Nu är jag utvilad och ser fram emot alla måsten som kommer med måndag och vardag börjar igen. Under helgen har jag hunnit med mycket shopping. Umgåtts och mått gott med Goa vänner. Bott på ett helt underbart hotell och fått mycket god natt sömn i hela tre dagar! Vi har även fått upp vårt hem på blocket, hoppas de säljs snart. Slog också mitt rekord med och sprang under timmen för första gången! Jag vet de är kanske ingen super tid men en mys springare som jag är det bra. Särskilt som de var den första milen i år och kanske Max 5 löpturer.

Snacka att de inte är rättvist att när man hittar en vän som fröken J måste hon bo allt för långt borta. Hjärtat brister varje gång jag vet jag inte ska se henne på ett långt tag men tack för tiden jag fick ihelgen ! Den är ovärderlig som du <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0