Out walking

Behövde prata av mig så ringde min babe, hon bor lågt bort men tack vare dagens samhälle in hon vara en betydande del av mitt liv. Jag kan dela mina tankar, funderingar och viktiga händelser i mitt liv med. Är tacksam för vår vänskap och för vår kvällsprommis även fast de bara var jag som promenerade. 😙

men de var bättre då du var så här nära
Jenny
2016-09-07 @ 21:10:18
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se

Älskliiiiiiiing! Vi behöver varandra, that's it. Vi tar till alla knep som krävs för att vi ska kunna hålla vår nära kontakt <3 snart flyttar ni ner till södra Sverige & då blir allt som vanligt igen ;*

I LOVE UUUUUUUUU <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0