Nu firar vi!

Har jag vart å firat att det är jullov med pinglorna på stan. Synd bara att vissa pinglor pinglar på annat håll. Har letat runt hela stan för att hitta tre olika ting för min kära man men tydligen Joop!, Manchester byxor och siden pyjamas är något som inte går att få tag på i denna stad. 

Nu blir det långledigt från varan 💔

Tur att sällskapet var bra så var kvällen ändå en hit. Å maten fick mig typ gravid!  Men jag bulkar nu så deffar jag när de är dax för England. Då blir det strikt kost utan mjölk, mjöl och socker. 
Erica
2015-12-19 @ 02:18:08
URL: http://gnussan.blogg.se

Stor kram, kommer bli konstigt utan dig ❤

Svar: Ja, tänk hur konstigt de kommer bli till hösten 💔
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0