Räkningar

Idag har jag suttit och gjort räkningar, alla har dock inte kommit och har skrivit in gamla OCR nr för att få det gjort. Men känns som vi är on top of the game. Tror dock att jag bör få lön också denna månad är det så är det amazing ✨ iof väntar vi på att pengar ska komma in men borde inte vara något problem.

This is me, when I do the bills!


Idag ska vi iväg till Kris gammelfarmor. Antingen åker bara Kris och Tilly eller hela familjen. Tror det dock är bäst att inte komma med två barn på samma gång. Blir nog också en sväng till traffordcenter eller liknande när vi har nån som kan passa the kiddios. Jag vill äta nandos, men är lite less på mat ute så få se om vi tar det lite senare.


Kickan
2016-01-18 @ 21:13:26

Åkte förbi Hakkas idag , gissa vem jag tänkte på ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0