Katten

Vi tar hand om kris föräldras katter under tiden de är i spanien nu följer de oss hem och vill inte att vi ska lämna dem. Om de inte var för min attans alergi så skulle jag låta dem komma in men som de är nu så är de inte ett så bra alternativ. Pluss så vill de inte komma in de vågar inte men om vi skulle låta dem ta tid att komma in skulle de nog göra de.

Specielt lola hon är jätte fin liten katt som jag bara älskar men hon gör mig kliig i ansiktet så jag bär inte klappa henne. Får hoppas att de bara känner sig ensamma och vill ha vårat sälskap. Var där i alla fall över för att se en film såd einte skulle vara så ensamma och efter filmen var slut och vi skulle gå hem så blev de två katter som följde med oss.

åå vad jag vill ha ett lite djur här...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0