Skola val

Nu ska man välja vilket jobb man ska ta det är svårt, ena skolan har fina lokaler nära hem och nära natur. Jag vet dock ej arbetslag och har inte själv jobbat på stället så är lite en chansning. Den andra vet jag vad jag får jag har möjlighet att påverka vart jag vill jobba, jag får även fina miljöer där men lite mindre lokaler och jag måste jag ha bil.

 Båda skolorna känner jag verkligen är skolor jag vill jobba på. Jag tror jag kan bidra till båda arbetslag och vara en tillgång i verksamheten. Jag har idéer om hur man skulle kunna arbeta och utveckla verksamheten. Därför blir inte det svåra att veta att här vill jag jobba. Utan de är vilken jobb är bästa för mig här och nu. Sen att jag måste då tacka nej till en skola jag igentligen vill tacka ja till. De tar verkligen emot! 



Jenny
2016-04-30 @ 08:47:34
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se

Jag vet att du kommer göra rätt val <3 gå på din magkänsla.
Skolan som får dig är lyckligt lottad!

Kickan
2016-04-30 @ 13:29:07

Säger som Jenny gå på magkänsla. Tänk att bara för du tackar nej till ena skolan betyder det inte att du någon gång i framtiden kommer jobba där ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0