It's the final count down!

Nu är det bara två nätter kvar hemma sen Stockholm på torsdag två nätter i sthlm sen the day is here. Jenny arrives to sthlm och sen ska jag kämpa mig runt tjejmilen. De kommer bli spännande. För har inte tränat nästan alls på hela sommaren och forsätter än. Ser fram emot att flytt så man äntligen kan släppa de lite. Men lär va fullt upp fram till jul så få se om jag börjar rulla fram innan allt är klart. 😂

Take back lost times
Jenny
2016-08-30 @ 19:52:50

Längtar ihjäl mig! Ska bli så underbart att träffa er, kramas, skratta, gå på bio, shoppa, äta gott, snacka strunt & bara vara <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0