Detox

Jag hade tänkt rena korppen innan jag drar mig iväg. för jag antar att där kommer man nog inte så lätt äta så bra. Sen nu har jag fått en till inköpslista så nu måste jag köpa lite mer stuff. Men men, foppatofflor fick de bli och sen får jag se hur jag gör med resten. Men i alla fall så just nu så lever jag på flytande föda. massa frukt i en go blandning. På tisdag blir de en stor god kebbabrulle från pitzza bandy. De jag tänkre på är mat. all mat jag inte får äta. men halå om jag klara de så är de helt otroligt, jag kan själv inte fatta att jag skulle kunna avhålla mat. Eller snarare inte få äta salt. Utan bara sött. Uscha.. jaja jag är stolt över mig själv. åter kommer om hur de går.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0