Mitt första dopp

Nu harjag använt poolen för första gången tog ett tag för den att bli någorlunda varm så man våga sig i men de var helt okej idag. men den är gansa skitig nu så jag behöver en hov men ve ej va de kan vara på engalska och jag evt ite ur jag sak förklar den så de går som inte så bra för mig på den fronten. tor även att poolen kan ha lite förmycket clor i för att kris tröja fick en lite skvätt på sig och nu är den böet. sjuk....

sen har jag gjort chokladbollar idag väldig gott, men en sak som jag aldrig har tänt på ska vara i chokladbollar är vaniljsocker... och att man ska smälta smöret har jag inte heller vart med om. jag gjorde mitt egna lilla recept från huvudet istället utan dessa saker...

Har även jobbat lite åt syster yster de är skönt att få några timar under dagen att göra någto vettigt :D me like



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0