Bulgur

Har lagat mitt andra recept till min mat planerare. Inspirerad av en rätt som kris föräldrar lagat tillsammans med ett blomkåls bröd som jag gjort för. Har kommit fram till att det är rätt great att blanda grönsakerna direkt i kolhydraterna. Kokar jag pasta slänger jag i broccoli kokar jag bulgur så blir det blomkål. Idag ska jag fortsätta skriva på mitt lilla projekt ska ändra lite upplägget med tror jag. Denna lilla bok kommer bli så bra å så fin I Love it!

Är alltid nojig få jag lagar kyckling så den blir alltid massakrerad !






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0