Destination 2016

Nu har jag bestämt mig bästa resa vill jag åks bara jag och kris en vecka i Ungern på spa och hälsoresa. Första gången jag flög till England för att hälsa på kris såg jag detta ställe i flygtidningen. Jag drog ur sidan och visade kris för att jag tyckte det var ett mysigt ställe tt åka på bara vi. Nu tycker jag de är dags, skulle kanske vart dit vi åkte på bröllopsresa men nu vill jag att det kanske blir nån 30 års resa kanske. Jag börjar bli gammal och Kris rygg behöver omhändertagning så detta blir destination 2016!

Bilden som fick mig att längta



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0