Friday night

Friday night, gym night! Körde ett intensivt gym pass nu på kvällen då jag inte han med de på dagen. Nu skakar armarna så det är svårt att skriva. 

Så nöjd jag är på tenton!

Innan gymmet fick jag åka förbi Jenny å hämta p lappen för gymmet. Det var svårt att sluta krama tjejen när vi tog farväl. Snacka inte om hur det kommer bli till sommaren. Men nu blir det en å två halv vecka sen får vi en vecka ihop sen blir det sex långa veckor till. Men efter det så kommer vi att se varandra varje dag på två månader så vi tar igen de då! 

Gona miss u crazy bitch!


Jenny
2015-12-19 @ 00:08:18

Kommer sakna ihjäl mig efter dig!!!! Min lilla bajspluttsbästis!! <3 :'(

Svar: 💔
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0