Helg

Jag har pluggat intensivt i några dagar så jag skulle kunna ta helg lite tidigare så jag kan koppla bort skolan. Så att efter helgen kan jag komma tillbaka till texten med fräsch ögon. Samtidigt ger det farbro Olle tid att ge mig feedback på texten. 

Så jag hämta Ozzy tidigt från förskola och vi åkte till badhuset. Han var super nöjd å jag känner mig lyckligt lottad med två helt underbara barn. Tiden jag får spendera med dom är den bästa stunderna i mitt liv! Å det blir något Söderlund speciellt då jag får kvalitetstid med en av mina stjärnor.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0