Julafton!!!

Äntligen!!! Vi blandar svenska och engelska traditioner nu hej vilt. Ottilia börjar fråga om tomten är riktig eller inte. Hon tror på tomten men många på skolan säger att han inte finns så vi besluta för att göra den mystiska tomten som kommer på natten  och lämnar en present. Minska risken att hon kan identifiera tomten. Så på morgonen fick det då öppna tomte klappen.

Ozzy fick tv och tilly skateboard

Sitter å väntar på att få grava åtsig

Snart ska vi iväg till mamma och pappas lägenhet på julfika med farmor. Sen bär det iväg till sörmjöle för klapputdelning och vidare julfirande. Förhoppningsvis en bastu. Men först blir det gymmet! ✌💪👍

Min gissning kommer detta bli Tillys favorit julklapp.

God jul nu alla ❤️🎄🎅🏻





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0