Nyårsafton

Idag börja jag på det bästa sätt ett tufft hit pass med Malin och John! De bästa var det va en tävling. Tror inte jag kört så hårt om det inte va tävling. Vi var par å jag var med super Fanny och vårt lag hette nyårsraketerna! Vi kom 3 whooop whooop så stolt! 10 stationer 2 minuter att dela på att köra sen 30 sek vila. Det var tufft igenom halva passet kändes det som jag ville spy. Men 100 % hela vägen i mål ändå. Skakar än fast det gått över två timmar sen passet. Min sorts träning ;)

Jenny du missa något !

Vi van en nyckelring så nöjd !

Sen tog jag och barnen en sväng till lekparken. Efter ha suttit inne sen julafton pga förkylning var de Lafontaine under stimulerande. Medan kris baka hans super bröd!




Sen var de dags att dra sig vidare till sörmjöle. Men lämna mannen hemma, de går inge bra för gampojekn min! I sörmjöle väntar barnens moster Jenny med familj och mormor och morfar.



Maten blev vårrulle med förrätt VB-ost huvudrätt oxfilé potatis puré och kantarellsås efterätt bjöds de två alternativ cheesecake och pannacotta. 






Nu är jag hemma med storpojken så jag kan börja året med den jag ska dela största delen av mitt 2016! Det skulle inte kännas rätt och inte vara med han på tolv slaget. 



Vi ser några avsnitt av the Office å väntar på tolvslaget!


















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0