Princess Honey


Det gick snabbt när det väl var bestämt att vår prinsessa behöver få all uppmärksamhet. Och det funkar inte med två jobbiga kattbarn i huset. Därför satte vi ut annons och innan 24 h har fröken flyttat. Både bra och jobbigt att det gick så fort. Men tror verkligen hon kom till en kärleksfull familj där hon kan få vara prinsessa i huset igen. Hoppas att allt kommer gå bra och att hon ska trivas! Vi kommer i alla fall fara och hälsa på henne om några veckor bara se hur hon har det. Det är både sorg och glädje nu, för om hon trivs bättre där så är det allt vi kan önska henne❣ För här var hon inte en glad kisse 💔
Jenny
2015-12-14 @ 22:54:03

Ni är så himla fina människor som sätter kattens bästa först. Det är så himla enkelt annars att man tänker på sig själv & behåller katten för sin egen skull. Detta är väldigt sorgligt men i slutändan så är det nog det bästa <3 hoppas hon blir lycklig i sin nya familj & blir behandlad som den lilla prinsessa hon är!

Svar: Tack hjärtat... De är skönt att ha dig. Du hjälper mig bara av att finnas och vara du!
jessicany.blogg.se

Erica
2015-12-15 @ 21:34:20
URL: http://www.gnussan.blogg.se

Håller med Jenny om det hon skriver <3 Ibland är det tyvärr det jobbigaste som är det bästa för ens vän. Stor kram till er <3

Svar: Tack ❤️
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0