Avklarat

Har haft super mycket den senaste tiden. Inte haft en sekund ledig tid, jag har gått från jobb till barn till planeringatid till läggdags även heltid därför har det vart tomt här. Men nu har jag gjort mer eller mindre allt jag måste göra så hoppas på lite mer tid nu.

Idag går alla mina tankar hem, hela familjen har nog varit ganska nöjda och skulle kunnat åkt hem förra helgen men efter som det inte går så har vi fokus nu på att ändå njuta av att vara här. Men idag är det extra svårt en dag som jag känner med hela mitt hjärta jag är på fel plats vid fel tillfälle. Kan inget annat än att skicka all min kärlek och omtanke till den bästa och finaste vän Jenny och när jag kommer hem kommer jag aldrig villa släppa dig igen ❤️

Hoppas jag kan få dig å le så här om två veckor💕 Love your pretty smile!

Jenny
2016-02-13 @ 09:39:09

Vart är du när jag behöver dig som mest? :'( kom hem..!!!
Min bästa finaste vän.

Svar: Tänker på dig varje dag!!! Jag kommer snart!!! 💕
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0