Bad hairday !

I dag så var det assembly på morgonen, rektorn pratade om de kinesiska nyåret. Assembly har det varannan dag åndå samla hela skolan och tenton pratar det sjunger och ber en bön bl.a. Idag fick killarna en lagom utskällning av rektorn för det har för korta och dör långa frisyrer. Det är tydligen inte acceptabelt. 

Key stage 2 (120 elever) bara asfalt

Idag var jag med på engelska lektion i y 2 (6-7 år). O jag lär mig också vill jag lova. Men deras tillvägagångssätt och inställning i skolan får mig att känna som jag är i militären. Tydligt rätt och fel råkar man skriva lite förstort eller lite fel så blir man sågad på en gång. Men de är väldigt tysta och väl uppfostrade barn.

Key stage 1 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0