En vecka kvar

Efter imorgon är det en vecka kvar efter som att det är lov veckan efter. Så jag får sista dagarna ledigt, känns bra då jag kan fokusera på att skriva då. Efter som jag är i skolan mellan 7:45-16:30 varje dag utom fredag då är jag 7:45-15:15, så hinner jag inte skriva mycket annars. Har nätt å jämt hunnit med mina planeringar. Fått skriva dagboken medan jag är på skolan. 

Idag har jag lekt i sanden, här är sandlådorna inomhus :)


Kickan
2016-02-09 @ 14:00:04

Åh vad jag längtar tills du kommer hem

Svar: Jag me ❤️
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0