Fritids

Dessa barn kan otroligt mycket om mm kollar till teoretisk kunskap. Men fin motorik är skrämmande. Idag så skulle vi klippa de var en i year 6 som inte kan hålla saxen rätt. De övriga klipper sämre än min Tillitotts, sockerande. 

Mitt bord idag

Lunchrasts aktiviteten var en hit den med. Tror att jag hade minst 50% av barnen runt min aktivitet. Tips på rast aktivitet man inte behöver mycket material till eller mycket yta. Funderar på socialt bingo. Men nått med lite mer rörelse tror jag kan va bra.

Bokastasvkoden (vet int va den heter)

Typisk engelsk lunch har hittat spännande protindryck, mars och snickers idag provade jag snickers var ok. Har större förväntningar för mars!

Varmt men blåsigt!






Hannnii
2016-02-02 @ 16:30:39
URL: http://obeerghanna.blogg.se

Hoppas att du har det bra! Du är saknad! ♡

Svar: Börjar längta hem lite jag med 😪💕 men oj va tiden går fort!!
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0