Mat

Inte konstigt jag har gått upp massa. Crispy cream, curry, pubfood, ice cream truck och så vidare är förmycket jag vill ha som jag annars inte kan få. Så jag passar på, på gott och ont. 

Men när man får sån här glass av glassbilen är det svårt att säga nej!

Idag försöker jag dock plugga, går sådär. Jag ska i alla fall få klart ppt och så läsa igenom min reflektion som jag skrev klart igår. Måste bara fixa bilderna lite först. Medan barnen är i badet är det super bra tid att trixa med sånt så jag bör starta nu!


Erica
2016-02-17 @ 16:47:02
URL: http://www.gnussan.blogg.se

Var kul att se och höra dig idag! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0