Paj

Idag har jag och Kris gjort kyckling och bacon paj typ Sofia style. Men med lite senap och lök extra, å med fel smör i degen så får se hur det smakar. Men det har inte funkat helt som tänkt. Kommer uppdatera med resultat och bild senare. Annars har jag idag haft den konstigaste och svåraste redovisning ever, helt omöjligt att höra halva samtalen. Sen när man redovisar själv så är det svårt då man inte har samma kontakt när man inte är där. Skype är bra, men pappa måste fixa riktig videokonferens till mig. 

Ozzy bakade en kanin tårta idag !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0