Power puff girls

Miss my power puff girls, bara en vecka kvar till vi börja köra hem. Men saknar mina tjejer, jag å Jenny kommer få mycke kvalla tid. Kickan får vi se till att vi hittar på saker på kvällar och pluggfria dagar. Men Linnea som ibland får för sig att åka hem hoppas jag har vett och stanna hemma i Umeå också en del, så vi hinner mysa! Känner ett behov av att umgås med dom bästa 💕 
See you soon!
xoxo


Jenny
2016-02-15 @ 17:29:12
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se

SA TILL FREDRIK IGÅR "SAKNAR JESSICA, VILL ATT HON SKA KOMMA HEM NUUUUUUU"....

Svar: Packar för fullt nu!!! Inte länge kvar 😚
jessicany.blogg.se

Linnea
2016-02-19 @ 18:18:40

Jag lovar att jag kommer få för mig att stanna en hel del 😀 Tur det bara är några dagar kvar till du kommer hem 😘❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0