Prioriteringar

Det är fullt upp i vår, i am back 4 u in june. Men i vår är mina prioriteringar Jenny, familj, jobb och träning. Jag ursäktar mig redan nu om ni inte kommer höra mycket den mig. Men examens arbete, och en tjänst på 40% gör att det inte blir mycket tid över. Den tid som blir över kommer spenderas med familj till barnen somnar sen blir det träning efter det. Jag har nämligen gått upp andelens förmycket under min borta tid och nu är fokus total, nu ska 3 kg brännas bort på 3 veckor!

Mitt första försöka att vara nyttig efter jag kom hem

Lax och broccoli mitt andra försök

Katterna som vi saknat och har saknat oss

Vad som jag lyssnar på varje vaken minut!

Vart kanonerspass igår med fröken J, vi var å träna armar. Usch vad jag saknat denna dam, märkte de nu i efterhand när jag känner hur glad hon gjort mig ❤️









Jenny
2016-02-26 @ 13:02:08
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se

Prioritering <3 fruktat detta arbetet i 2.5 år men nu kommer det bli så himla roligt när jag får göra det tillsammans med dig! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0