Älskad för mycket

Mysfredag som vanligt, sista innan vi åker till England. Därför blev de Senegal också för att det kom jag på att vi kommer missa. Idag blev det mighty boosh Tilly älskade de när hon va liten vi har dock inte sett de på länge då Tilly inte va så snäll med DVD skivorna när hon va 2 år. 

Säsong 2

Semlor med varm äppeljuice!

Annars har dagen består av två väldigt kärleksfulla men också väldigt tävlingsinriktade barn. Om en sitter bredvid ska den andra sitta närmare en kramar hårt den andra ska krama hårdare. En pussar länge den andra ska pussa längre. En pussar två gånger den andra ska ha tre. Tror jag är älskad för mycket. Jag klagar inte eller jo de gör jag ;) de är inte lätt att bli för älskad även fast man inte kan få nog av deras goa pussar å fina ord! 



Jenny
2016-01-10 @ 13:52:43

Ett tecken på att du är en helt fantastisk mamma <3

Svar: Tack va fint sagt 💕
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0