Bajs för Tyskland!

Att alla länder i Europa eller i alla fall Danmark, Nederländerna och England fattar att dubbdäck kan vara ok att ha under vinter tid. Då ska Tyskland komma och ställa till de å sätta på tvären! Nu måste vi köpa nya däck så att vi kan ta oss igenom detta land, samtidigt måste vi se till att få de på bilen innan vi åker. Vi har iof bokat tid och beställt däck den 14 men vi åker den dagen och det står att det kan bli sena. Blir crazy banans måste ringa dom imorgon och försöka få klartecken eller jaga på dem så att vi får våra däck i tid!!!! Va skönt att gå på lång prommis å få både avreagera mig men även tänka på annat mesta dels! 

Thanx 4 2 night❣

Jenny
2016-01-04 @ 00:28:56

Mina fina <3

Kickan
2016-01-05 @ 23:44:59

Det behövdes verkligen <3

Svar: Japp, har du hittat hit också jag som skulle va hemlig... Haha går sådär antar jag när Jenny la upp de på hennes blogg ;)
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0