CSN

10 dagar senare än det första datumet jag fick för när mitt CSN skulle komma har jag inte fått ett fastslaget datum. Har pratat med skolan och CSN flera gånger nu efter det andra intyget hoppas jag på att det ska lösa sig. Men är otroligt stressande och irriterande att det vart så här struligt. Det har förstört mitt humör och min koncentration på praktiken. Jag hoppas att på måndag kommer det vara fixat, men jag måste nog ringa om jag vill få det gjort snabbt. 

Tror jag behöver detta skåp idag

Nu är det snart dags för mat! Så får se om denna dag kan bli lite bättre. Nu är de helg i alla fall, inget händer då så måste släppa mina bekymmer å BA njuta av helg!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0