End of the journey!

Frame till slut! Det blev en lång natt på båten med  ompysslande av lilltjejen var 30 min efter kl halv elva. Men skönt att bilresan var kort! Vi åt gott igår på båten i alla fall buffé middag och frulle! 


Min grej denna resa har tydligen blivit att fota broar... Tror en bild dock ligger i Kris telefon, den i Holland. Men vi har sett mycket fina landskap i alla länder också. Dock är nog Sverige tråkigast men runt Jönköping är nog finast efter E4an enligt mig. 

Bron till Danmark 

Hamburg- Tyskland

England


Sista bilden är på väg mellan Hull och Manchester. Ett hus som stod mitt mellan delningen till motorvägen. Bonden vägra flytta, därför fick man bygga vägen runt huset! Hoppas jag får bättre bild på väg hem :)

Home sweet home

Vi var framme kl 11:30, det blev Lafontaine förvånade att vi var framme så tidigt. Tilly har vart hängig resten av dagen och vi andra har vart relativt trötta också. Ozzy är den som har vart mest i gång och utvilad!

Jenny
2016-01-17 @ 19:49:25

Ja runt Jönköping är det fint med Vättern & allt!
Krama tilly från mig <3

Kickan
2016-01-17 @ 20:05:24

Va skönt att ni är framme




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0