Farmor

Var hos farmor igår. Sist jag träffa farmor vad på jul och då var hon pigg å glad. Vi hade en rolig fika ihop. Hade ingen aning om att farmor vart dålig... (Pappa!)  Men när jag kom till farmor så kom inte min glada farmor och öppna dörren utan jag hörde efter ett långt tag nån röst där inne. Så jag gick ich oj vilken skilnad de var i hennes tillstånd. Jag hoppas att hon tar sig igenom denna kraftiga förkylning. Men hon var virrig på ett annat vis än tidigare, hon hade svårt å prata och svårt att fokusera. Alla som känner min farmor vet om nånting är hon bra på prata. Så var en stor förändring som natt och dag. En av personalen på boendet kom då jag var där och informera att hon vart på sjukhus men börjat bättra sig. Men hon uppfatta att hon också var frånvarande så hon boka in sköterskan. Får veta idag av käraste faster Anki hur det gick! 

Tillbakablick på jul

Imorgon åker vi till England förra jul när jag åkte till England dog min farfar när jag var där. Men jag vet att farmor är en kämpe, så kämpa hårt mot förkylningen och vinn så ses vi igen om två månader! 



Kickan
2016-01-13 @ 10:52:31

❤️

Erica
2016-01-13 @ 21:15:13
URL: http://www.gnussan.blogg.se

Kram <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0