Finaste kvällen!

Känns som en sten har lättat från min kropp. All nervositet är borta så är det också med magknipen. Idag har vart en riktigt toppen dag men är helt färdig nu! Som sagt har jag vart skitnervöss inför lektionen, inte för att jag ska hålla den eller för jag inte tror det skulle bli bra. Utan bara för att bli bedömd. Men det kändes så skönt när det var gjort. Sen fick jag en superfin kommentar av Helen idag som gjorde min dag, dock så fick den att ifråga sätta mig själv lite så är osäker på vad jag vill göra här näst. 

Konsentration på hööög nivå

Sen fortsatte dagen med ett härligt bankmöte där vi fick 300 kr lägre ränta! Whooop whooop mer pengar. En god lunch på stan med min kära sen en massa roliga lektioner man fick testa på under 6 timmar! En dag i min smak, fast jag å Jenny tyckte inte det var nog så en sväng till tenton med dans han vi också med. Vi är som tagna ur en Channing Tatum movie där inne i salen! 

Sluta på bästa vis

Inte kan man vara nöjd med de när man bara har tre dagar kvar till att hinna mysa med dessa. Tar man det stunder man får, så efter jag å Jenny vista va vi går för måste vi få lite inspiration till mer dans, så magi Micke XXL å massa gotta med de goaste! Kan kvällen sluta bättre!? Verkligen en fin kväll och ett perfekt slut på en underbar dag!

Sven å Anni fick lite hundterapi med bustis på besök





Kickan
2016-01-12 @ 20:47:37

Verkligen bästa avslut på dagen ! Känns så overkligt att snart åker vi !

Jenny
2016-01-13 @ 11:27:10

Kommer sakna ihjäl mig efter dig!!!

Svar: De kommer gå fort ska du se och mycket Skype ❤️
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0