On the road

Igår gick smidigt vi åkte mer eller mindre direkt till Sundsvall tog en lång pause med lek och barnpassning på Ikea. Sen så somna barnen å vi åkte i lugn tackat till Sthlm. Jag la mig vid elva och sen upp halv sex, nu är nästa stop Jönköping för förhoppningsvis en lek och frukost stop.


Fin maten

Trött men svårt å sova!






Jenny
2016-01-15 @ 09:02:24

Hälsa Jönköping från mig :*

Svar: Så klart :) 💕
jessicany.blogg.se

Erica
2016-01-15 @ 10:25:24
URL: http://www.gnussan.blogg.se

Kör försiktigt nu och åk försiktigt på färjan sen! Njut, bara njut och ha det så underbart med familjen och på praktiken sen! <3 Vi ses om några veckor.

Svar: Vi gör det lycka till i kylan här är det 6 grader mmmmmm!
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0