Orkar inte

Vill inte skriva massa negativa tråkiga klagande blogginlägg men nu måste jag. Blir massa strul nu med mitt CSN och läraren glömmer bort att informera om detta. Medan de andra som åkt bort har inte haft något problem men för mig går det inte utan jag måste göra en ansökan som tar ca 60 dagar att få bekräftad för att kunna bli registrerad värkar det som. Vill bara lägga mig och dö, är inte peppad alls på börja imorgon! De här förstörde mycket av denna upplevelse... 

Men de andra måste också göra denna anmälan tror jag men de får ändå bli registrerad på kursen. Å själva anmälan är det konstigaste jag vart med om jag ansöker om att få tillgodoräknad samma kurs som jag vill tillgodoräkna...

Detta inlägg förtjänar inga bilder utan detta inlägg är bara TRÅKIGT!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0