Stress

Jag har haft ont i magen sen torsdags. Vill gissa på de är stress, men har aldrig vart så här förut så jag vet inte. Men om det hade vart magsjuka borde de väll ha brutit ut nu och om de vart matförgiftning borde de väll inte ta så här lång tid. Men jag är nervös över redovisningen och om barnen ska bli sjuk. Jag är stressad med att hinna städa tvätta å hålla barn och hem i nån slags balans. Men jag känner mig inte stressad fast jag vet att jag är det. Är så spännande att åka i veckan så jag dör, å redovisningen ska bli så himla kul men ändå!!! Haha hoppas bara magknipen släpper när vi börjar dra oss söder över :)

Jag idag!!! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0