Sv-Da-Ty

Ja vi har haft en lång dag upp vid halv sex. Börja rulla kvart över sex, mindre bakbinds olycka direkt på morgonen men ah. Bättre göra bort de dåliga i början så kan man sen se fram å de gjorde vi. Jag har kört hela en timma av alla elva. Men jag rodar barn vilket inte är fy skam. Vi har haft nöjda och glada skötsamma barn, jag tror det går bättre än hemma. Sen har vi sett till att ha långa stop, blev inte som jag tänkt med stoppen men det blev bättre ändå tror jag för alla. Blev till och med en min båtresa idag som var oväntad. Men nu har vi i alla fall fått lite försmak för imorgon. Väl framme vid hotellet har barnen fått sig ett bad och vi en dusch. Känns bra, imorgon bär det iväg innan kl 8 så får vi se hur det går. Men är en kort resa så bör gå bra :)

Tilly har lärt sig av en viss fröken hur man äter kryddade chips men hon kör kex


Vi hitta bra mat och barn rastningsplatser

Bye bye sweden

Solen går ner i Danmark !










Kickan
2016-01-15 @ 22:15:00

Så himla skönt att det går bra för er :)

Jenny
2016-01-16 @ 08:46:44

Bästa tilly, hon vet hur man ska äta för att få bästa smakupplevelsen ;)

Svar: Haha ja jag vet inte de 💕
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0