Ensamma hemma

Sen i trosdags har jag vart ensam hemma med barnen. Vi har haft det supermysigt alla sovit i stora sängen och sett filmer till vi somnat m.m. Ozzy hade en jätte bra födelsedag, han var supernöjd. Och idag forsätter festligheterna lite med min mormor på besök. Fast vi har haft en bra helg läääängtra jag nu till min älskling kommer hem ❤️ å inte bara för att vi ska hämta hunden, utan för jag saknar han!

I fredags så hade Ozzy 4 års kontroll, sen for vi på Max! 

Tilly var nöjd att hon fick komma med på öppna förskolan ! Hon har sakabat de...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0