Idrottslärare

Happ, då har man jobbat en vecka som lärare. Jag har fått höra, av eleverna... Är du nån slags idrottsproffs och du är inte lika stel som de andra lärarana. Hehe de är lustiga barnen, men veckan har flugit iväg och jag har haft super kul. Är dock mycket svårt att starta med skidor. Skulle vart lättare om man hade haft en vecka inne med barnen innan man körde de här. Men nu så är det lov och mer skidor efter det, så jag får vänja mig ändå. Problemet märker jag att jag lär känna kläder och inte personer, vilket är liten lustigt sen när man ser de inne och man har föreställt sig en annan hårfärg på barnet. Eller i värsta fall inte känner igen barnet. 

Nu ska jag till Jenny och mysa. Men vi har haft en rätt lugn helg med hund mys! 





Jenny
2016-03-07 @ 17:13:35
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se

ÅH VAD SÖT!!!!! :D :D :D (lilla rey såklart!) ;) ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0