Lost and found and lost again!

Ja då har man tappat bort telefonen två gånger idag, först föll den ut fickan efter gympan, kickan kom för att hjälpa. Efter hittat telefonen åker vi hemmocj går ut med hundarna, Buster och Rey! När jag kommer hem vad tror ni är borta! Jo telefonen de är ett under jag hitta den snabbt på ängen! Men tänkte ge up sekunden innan jag såg telefonen, de var med nöd och näppe jag såg den för det kunde lika gärna bara vara marken som var lite mörk. Aja, nu har jag denna sak och ack de är detta som kommer bli min död magsår och hjärtattack av mobiltelefonens egna liv.,,

Ja känner mig värdelös 😏

Kickan
2016-05-10 @ 23:05:02

Men hjärtat då

Svar: De går bra nu 😫
jessicany.blogg.se

Jenny
2016-05-11 @ 08:54:57
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se

Haha vilken jäkla tur du har!!

Svar: Hehe tur i oturen ja :)
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0