Sjukt kul

Alltså denna Jenny Hellström sak jag berätta om. Eller snarare oss tillsammans, jag kan typ lova de är något fel på oss. De går lite snett med oss men det är så sjukt kul! Var länge sen jag hade så här kul över att göra skolarbete, men vi är så jäääävla smart å så djupa. Det är bara vi som kan förstå hur bra vi egentligen är tror jag ibland. Alla andra ser nog bara något sjukt, något oförståbart, någon som inte riktigt hör hemma på jorden. Men vi vet ! De ni inte vet, det ligger i djuuuupet... Vi äger 😘



Jenny
2016-05-13 @ 20:15:43
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se

ÄLSKADE! Tänk vad livet skulle vara fantastiskt om jag jämt hade dig vid min sida. Allting blir så mycket roligare, till och med ett skolarbete. Igår var vi sjukt flummiga, men bra blev det ändå! Vi är bäst!

Svar: Ja, det kommer bli en jobbig dag i juni....
jessicany.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The Smith!

Ut och in in å ut här bjuder jag på mig själv å min awesome familj. Här måste man läsa mellan raderna och släppa loss. Annars kan ni skita i denna blogg 😘

RSS 2.0